loading...
نمایندگی وستینگهاوس و جنرال الکتریک و ویرپول
باران بازدید : 93 دوشنبه 18 شهریور 1398 نظرات (0)

تعمیر یخچال یکی از تخصصی‌ترین کارهای تعمیراتی لوازم خانگی است، مخصوصا اگر یخچال شما از برندهای معتبر آمریکایی مثل جنرال الکتریک یا وستینگهاوس باشد. اگر چنین وضعی دارید، حتما باید یک نمایندگی جنرال الکتریک یا وستینگهاوس دم دست خود داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز، به آن مراجعه کنید. اما یک نمایندگی تعمیر یخچال باید چه مشخصاتی داشته باشد که شما به آن اطمینان کنید و سردسیرترین قسمت خانه‌ی خود را به آن بسپارید؟

خدمات 24 ساعته به عنوان نمایندگی جنرال الکتریک

طبق تجربه‌ای که در جست‌وجو برای تعمیرکار یخچال داشته‌ام، نمایندگی جنرال الکتریک کمتر در تهران پیدا می‌شود و فقط برخی از سایت‌های معتبر هستند که یخچال‌های جنرال الکتریک (General Electric) را با درصد تضمین بالا تعمیر می‌کنند. آنچه بین این نمایندگی‌ها تمایزی بارز خلق می‌کند، ارائه‌ی خدمات 24 ساعته است. یخچال عضو حیاتی آشپزخانه‌ی شماست و هر لحظه که از کار بیفتد، حیات روزمره را مختل می‌کند و آسایش را از کانون گرم خانواده می‌زداید. پس مهم است که هر ساعتی از شبانه‌روز که نیاز به تعمیر یخچال پیدا کردید، تلفن را بردارید و با خیال راحت از پاسخگویی شماره‌ی نمایندگی را بگیرید.

اگر در تمنای یافتن نمایندگی جنرال الکتریک روزها را شب کرده‌اید و باز هم در حسرت وصال یار باقی مانده‌اید، گوگل را باز کنید و به سادگی برای نمایندگی جنرال الکتریک در تهران جست‌وجو کنید. حالا میان شما و محبوبتان تنها یک کلیک فاصله است.

نمایندگی ویرپول در نقاط مختلف تهران

زندگی در تهران بسیاری را نمک‌گیر خود می‌کند، اما اگر یک چیز باشد که پایتخت‌نشینان را از این شهر عاصی کند، ترافیک بی‌امان آن است. این مسأله برای تعمیر یخچال هم مصائب خود را به جا می‌گذارد. مثلا وقتی در شمال تهران ساکن هستید و محتاج نمایندگی ویرپول می‌شوید، اگر قرار باشد یک تعمیرکار از جنوب شهر به شما سر بزند، معلوم نیست دیدار شما چه زمانی میسر می‌شود. پس بهتر است برای یخچال ویرپول (Whirlpool) خود مرهمی از نزدیکی محل زیست خود بیابید تا لحظه‌ی دیدار را سریع‌تر رقم بزنید.

نمایندگی وستینگهاوس تعمیر یخچال

وقتی سعی می‌کنید در اینترنت یک نمایندگی ویرپول معتبر پیدا کنید، از این نکته غافل نشوید که به آدرس نمایندگی دقت کنید و در صورتی که از نظر جغرافیایی با شما هم‌جوار بود، شماره تلفن آن را بگیرید. برخی از نمایندگی‌های ویرپول یا نمایندگی وستینگهاوس که در ادامه ذکر خواهم کرد، در نقاط مختلف تهران دفتر دارند و این‌گونه زمان سرویس‌دهی را به حداقل می‌رسانند.

دارا بودن نمایندگی انواع یخچال‌ها از جمله نمایندگی وستینگهاوس

در بهترین حالت وقتی به یک نمایندگی تعمیر یخچال در تهران رجوع می‌کنید، می‌توانید خدمات تعمیری را برای انواع یخچال‌ها دریافت کنید. مثلا در عین حال که نمایندگی ویرپول را به عهده دارد، به مثابه‌ی نمایندگی وستینگهاوس هم قد علم می‌کند. اما سود این ویژگی برای شما چیست؟ فرض کنید یخچال خانه‌ی شما وستینگهاوس (Westinghouse) است و یخچال خانه‌ی پدری شما از برند ویرپول. از آنجایی که احتمالا پدر یا مادر گرامی شما هنگام خراب شدن یخچال به شما زنگ می‌زند و طلب مساعدت می‌نماید، شما مجبور خواهید بود که هم یک نمایندگی وستینگهاوس برای یخچال خود و هم یک نمایندگی ویرپول برای یخچال منزل مادری، در نظر داشته باشید که در صورت لزوم به آن‌ها زنگ بزنید. اگر شما ازدواج کرده باشید، موضوع پیچیده‌تر می‌شود و شاید به نمایندگی جنرال الکتریک نیز برای خانواده‌ی همسر خود احتیاج پیدا کنید. پس روشن است که به یک نمایندگی جهان‌شمول نیاز دارید تا همه‌ی نیازهای بالقوه‌ی شما را برطرف کند.

نصیحت آخر برای انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال

من یک بار به نمایندگی وستینگهاوس احتیاج پیدا کردم که با گشتن در اینترنت، خدمات خوبی برای آن در تهران یافتم. اما زمانی که به نمایندگی ویرپول نیازمند شدم، کاوش برای انتخاب بهترین نمایندگی فرصت بیشتری از من گرفت. پس از من به شما نصیحت که وقتی به دنبال یک نمایندگی تعمیر یخچال می‌گردید، آینده‌نگر باشید تا نخواهید هربار وقت زیادی را صرف تماس با نمایندگی‌های مختلف بکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 419
  • بازدید کلی : 3,175